Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 11.02.2016 по 20.02.2016

З 11.02.2016 по 20.02.2016 до Міністерства юстиції надійшло 85 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 47 (електронною поштою – 31, поштою – 12, на особистому прийомі – 2, телефоном – 2);

від юридичних осіб – 38 (електронною поштою – 23, поштою – 13, на особистому прийомі – 2).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (25 запитів), Дніпропетровської, Київської та Львівської областей (по 6 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • кількість запитів про видачу (екстрадицію) підсудних, засуджених у кримінальних провадженнях під час судового провадження або виконання вироку, які направлялись або були отримані Міністерством юстиції України у 2015 році;

  • кількість звернень від фізичних і юридичних осіб та об’єднань громадян без статусу юридичної особи стосовно дій суддів та неправосудних, на думку авторів, судових рішень, в тому числі звернень, які були в установленому порядку надіслані за належністю до Міністерства юстиції від Кабінету Міністрів України;

  • утворення Апеляційного суду Дніпропетровської області м. Кривого Рогу;

  • підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання «Федерація українського рукопашу гопак»;

  • суму виплачених коштів на виконання рішень Європейського суду з прав людини та національних судів за бюджетною програмою 3601170 «Платежі на виконання рішень закордонних юрисдикційних органів, прийнятих за наслідками розгляду справ проти України»;

  • формування комісії з проведення конкурсу на зайняття посад Директора Державного бюро розслідувань, його заступників, директорів територіальних органів та керівників підрозділів центрального апарату;

  • відрядження Міністра юстиції  Петренка Павла Дмитровича;

  • конкурс на заміщення вакантної посади заступника начальника головного територіального управління юстиції з питань державної виконавчої служби – начальника Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві;

  • правовий статус Мінських угод;

  • кількість рішень Європейського суду з прав людини проти України, у яких присуджено виплату відшкодування;

  • кількість звернень Міністерства юстиції України з позовами до суду про відшкодування збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виплати відшкодування за рішеннями Європейського суду;

  • загальну суму виплачених коштів по рішенням Європейського суду проти України (щорічно);

  • загальну суму заборгованості по виплатам коштів по рішенням Європейського суду проти України;

  • кількість рішень проти України, винесених Європейським судом з прав людини, в яких встановлено порушення підпункту «с» пункту 3 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод в період за листопад-грудень 2015 року, їх тексти та реквізити;

  • кількість справ проти України, які були на розгляді у Європейського суду за період з 1997 по 2015 роки включно;

  • штатну чисельність працівників апарату Міністерства юстиції України станом на 01 січня 2013 року, 01 січня 2014 року та 01 січня 2015 року;

документи:

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік першого заступника Міністра юстиції України Севостьянової Наталії Іларіонівни;

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік заступника Міністра юстиції України – керівника апарату Іванченко Оксани Павлівни;

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік заступника Міністра юстиції України Янчука Антона Володимировича;

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік заступника Міністра юстиції України з питань державної реєстрації Мороза Павла Олександровича;

  • витяг з Реєстру атестованих судових експертів про особу судового експерта;

  • акт позапланової невиїзної перевірки діяльності арбітражного керуючого;

  • звіт про роботу державних та приватних нотаріусів за 2015 рік;

  • перелік запитів народних депутатів України, що надійшли до Міністерства юстиції України в період з 03 грудня 2014 року по 01 лютого 2016 року.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (17 запитів або 20%),Департаменту з питань судової роботи та банкрутства (11 запитів або 12,9%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (10 запитів або 11,8%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (6 запитів або 7,1%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (6 запитів або 7,1%),Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності, Департаменту державної виконавчої служби, Департаменту з питань нотаріату, Департаменту міжнародного права (по 5 запитів або по 5,9%), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (4 запити або 4,6%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Адміністративно-господарського департаменту (по 3 запити або по 3,5%), Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (2 запити або по 2,4%).

85 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 76 запитів (80%), із них:

на 23 запити (27,1%) надано публічну інформацію;

на 45 запитів (52,9%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації  16 запитів (18,8%);

- розглянуто в межах компетенції у Міністерстві юстиції, надано відповідь та надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації
1 запит (1,2%)
.

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності