Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 01.03.2016 по 10.03.2016

З 01.03.2016 по 10.03.2016 до Міністерства юстиції надійшло 75 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 42 (електронною поштою – 32, поштою – 7, на особистому прийомі – 3);

від юридичних осіб – 33 (електронною поштою – 16, поштою – 12, на особистому прийомі – 5).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (21 запит) та Харківської області (11 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • створення Громадської ради з питань люстрації при Міністерстві юстиції України;

  • кількість записів про об’єкти нерухомого майна в Реєстрі прав власності на нерухоме майно та Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за період з 2003 по 2015 рік;

  • припинення діяльності приватного нотаріуса Луганського міського нотаріального округу Бурмістрової Наталії Вікторівни;

  • розмір заробітної плати Міністра юстиції України Петренка П.Д.;

  • проведення конкурсу на посаду начальника Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області;

  • місцезнаходження відділу державної виконавчої служби Мар’їнського районного управління юстиції у Донецькій області;

  • перелік компаній, які надавали у 2015-2016 роках послуги страхування Міністерству юстиції, підприємствам, установам та організаціям, віднесеним до сфери управління Міністерства юстиції України;

  • особу судового експерта;

  • електронну адресу для звернень громадян;

  • зустрічі з представниками інших країн Міністра юстиції України за лютий 2016 року;

  • перелік документів, зокрема нормативно-правових актів, що зберігаються в архівних фондах Міністерства юстиції України та підпадають під дію Закону України «Про доступ до архівів репресивних органів комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років» із зазначенням особи, відповідальної за виконання зазначеного закону, щодо доступу до архівів, особу та електронну поштову адресу відповідного архіву Міністерства юстиції України;

  • комунікаційну діяльність Міністерства юстиції України з 01 січня 2015 року по 31 грудня 2015 року;

  • видання, засновником/співзасновником яких є Міністерство юстиції України станом на 31 грудня 2015 року;

  • штатну та фактичну кількість працівників підрозділів із взаємодії зі ЗМІ та громадськістю станом на 01 січня 2014 року та станом на 31 січня 2014 року;

документи:

  • копія положення про Департамент кадрової роботи та державної служби Міністерства юстиції України;

  • Закон України «Про захист персональних даних»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 18 січня 2012 року № 91/5 «Про затвердження Порядку проведення органами юстиції перевірок стану правової роботи та систематизації законодавства», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19 січня 2012 року за № 75/20388;

  • наказ Міністерства юстиції України від 11 березня 2013 року № 403/5 «Про затвердження Примірної програми проведення перевірок стану правової роботи та систематизації законодавства в міністерствах, інших органах виконавчої влади, на державних підприємствах, в установах, організаціях та державних господарських об’єднаннях»

  • звіт про роботу державних та приватних нотаріусів за II півріччя 2015 року та за 2015 рік;

  • доручення Міністра юстиції України від 25 січня 2016 року № 7/8/32-16 з питання запровадження у місті Києві пілотного проекту «Он-лайн Будинок юстиції» та «Соціальний ліфт».

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (11 запитів або 14,7%), Департаменту державної реєстрації, Департаменту з питань судової роботи та банкрутства (по 9 запитів або по 12%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (8 запитів або10,6%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (7 запитів або 9,3%, з них 5 запитів надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту державної виконавчої служби (6 запитів або 8%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (5 запитів або 6,7%), Департаменту з питань нотаріату, Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи (по 4 запити або по 5,3%), Департаменту міжнародного права (3 запити або 4%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки, Департаменту з питань люстрації, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Прес-служби (по 2 запити або по 2,7%), Адміністративно-господарського департаменту (1 запит або 1,3%).

75 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 66 запитів (88%), із них:

 на 17 запитів (22,7%) надано публічну інформацію;

       на 49 запитів (65,3%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 9 запитів (12%).

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності