Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 01.04.2016 по 10.04.2016

З 01.04.2016 по 10.04.2016 до Міністерства юстиції надійшло 72 запити на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 35 (електронною поштою – 24, поштою – 10, на особистому прийомі – 1);

від юридичних осіб – 37 (електронною поштою – 26, поштою – 8, на особистому прийомі – 2, телефоном –1).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (32 запити) та Дніпропетровської області (10 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • юридичних осіб  публічного права, щодо яких прийнято рішення про акредитацію як суб’єкта державної реєстрації;

  • посадовий оклад Міністра юстиції України та заробітну плату Міністра юстиції за березень 2016 року;

  • основні завдання, функції та напрями діяльності Міністерства юстиції України, нормативно-правові акти, якими Міністерство юстиції керується в своїй діяльності;

  • структуру апарату Міністерства юстиції України;

  • службові телефони та адреси електронної пошти Міністра юстиції, заступників Міністра юстиції, керівників та їх заступників Головних територіальних управлінь юстиції у місті Києві та Київської області;

  • кількість проведених планових та позапланових перевірок суб’єктів первинного фінансового моніторингу;

  • включення постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2016 року № 167 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів;

  • стан виконання заходів, передбачених Планом дій Кабінету Міністрів України на 2016 рік;

  • законопроекти, зареєстровані у Верховній Раді, головним розробником яких є Міністерство юстиції України;

  • середню площу приміщення, яка припадає на одного працівника апарату Міністерства юстиції України;

документи:

  • наказ Міністерства юстиції України від 09 червня 2009 року № 484/7 «Про затвердження типових кваліфікаційних характеристик посад державних виконавців»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 02 серпня 2013 року № 766/7 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 09 червня 2009 року № 484/7»;

  • наказ Міністерства юстиції від 28 травня 2014 року № 846/5 «Про систему обліку публічної інформації в Міністерстві юстиції України та його територіальних органах» (зі змінами);

  • довідка про результати перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»;

  • наказ Міністерства юстиції України  від 23 травня 2012 року № 494/7 «Про облікову політику центрального апарату Міністерства юстиції України»;

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік заступника Міністра юстиції України – керівника апарату Іванченко Оксани Павлівни;

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік першого заступника Міністра юстиції України Севостьянової Наталії Іларіонівни;

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік заступника Міністра юстиції України Гецадзе Гії Гізойовича;

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік заступника Міністра юстиції України з питань державної реєстрації Мороза Павла Олександровича;

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік заступника Міністра юстиції України з питань виконавчої служби Шкляра Сергія Володимировича;

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік заступника Міністра з питань європейської інтеграції Петухова Сергія Ігоровича;

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік заступника Міністра юстиції України Янчука Антона Володимировича.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту кадрової роботи та державної служби (14 запитів або 19,2%), Департаменту державної виконавчої служби (13 запитів або 18,1%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства (12 запитів або по 16,7%), Департаменту державної реєстрації (11 запитів або 15,3%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (6 запитів або8,3%), Департаменту з питань люстрації (3 запити або 4,2%), Департаменту з питань нотаріату, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи (по 2 запити або по 2,8%), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Департаменту міжнародного права, Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки, Адміністративно-господарського департаменту (по 1 запиту або по 1,4%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (1 запит або 1,4%, запит надіслано за належністю до іншого розпорядника інформації).

72 запити  на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 67 запитів (93%), із них:

 на 19 запитів (26,4%) надано публічну інформацію;

       на 48 запитів (66,6%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації
2 запити
(2,8%);

- розглянуто в межах компетенції у Міністерстві юстиції, надано відповідь та надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації  
3 запити (4,2%)
.

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності