Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 11.04.2016 по 20.04.2016

З 11.04.2016 по 20.04.2016 до Міністерства юстиції надійшло 117 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 56 (електронною поштою – 34, поштою – 20, на особистому прийомі – 2);

від юридичних осіб – 61 (електронною поштою – 35, поштою – 19, на особистому прийомі – 5, телефоном – 2)

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (50 запитів) та Львівської області (10 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • дату припинення доступу до Єдиного реєстру довіреностей відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17 червня 2014 року № 953/5 «Про невідкладні заходи щодо захисту прав громадян на території проведення антитерористичної операції» (зі змінами) користувачам м. Донецьк;

  • особу судового експерта;

  • кількість рішень Європейського суду, які були виконані Україною у період з 2010 по 2016 роки;

  • дату закінчення  процесу реорганізації Державного закладу післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації керівних працівників та спеціалістів промисловості»;

  • виконання Плану дій з реалізації національної стратегії у сфері захисту прав людини на період до 2020 року;

  • фінансування, створення і функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

  • кількість за штатним розписом працівників та співробітників Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки Міністерства юстиції України;

  • доступ до інформації з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

  • особу арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);

  • наявність вакантної посади у відділі контролю Управління контролю за діяльністю органів державної виконавчої служби Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України станом на 12 квітня 2016 року;

  • кількість зареєстрованих органами державної реєстрації актів цивільного стану України шлюбів та розірвань шлюбів за 2013 – 2015 роки у розрізі регіонів;

  • виплату коштів громадянам України у період 2010 - 2015 років за рішеннями Європейського суду з прав людини;

документи:

  • витяг з протоколу засідання Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів);

  • наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16 листопада 2011 року № 290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації», зареєстрований у Міністерстві юстиції 20 грудня 2011 року за № 1468/20206;

  • наказ Міністерства юстиції України від 25 грудня 2015 року № 2741/6 «Про відпустку Міністра юстиції України»;

  • довідка про середню заробітну плату за листопад – грудень 2013 року.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (24 запити або 20,5%), Департаменту державної виконавчої служби (20 запитів або 17,1%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства (14 запитів або по 12%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (8 запитів або6,8%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (8 запитів або 6,4%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту міжнародного права (по 7 запитів або по 6%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (6 запитів або 5%), Департаменту з питань нотаріату, Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (по 4 запити або по 3,4%), Департаменту з питань люстрації, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 3 запити або по 2,5%), Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи, Адміністративно-господарського департаменту, Прес-служби Міністерства (по 1 запиту або по 1%).

117 запитів  на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 93 запити (79,4%), із них:

 на 16 запитів (13,7%) надано публічну інформацію;

       на 77 запитів (65,7%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації
12 запитів
(10,3%);

- розглянуто в межах компетенції у Міністерстві юстиції, надано відповідь та надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації  
12 запитів (10,3%)
.

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності