Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 11.05.2016 по 20.05.2016

З 11.05.2016 по 20.05.2016 до Міністерства юстиції надійшло 83 запити на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 51 (електронною поштою – 19, поштою – 30, на особистому прийомі – 2);

від юридичних осіб – 32 (електронною поштою – 9, поштою – 22, на особистому прийомі – 1).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (26 запитів) та Київської області (6 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • структуру патронатної служби Міністерства юстиції України;

  • службовий автомобіль Міністра юстиції Павла Петренка;

  • реєстрацію «Громадського формування з охорони правопорядку та державного кордону України «Майдан» ;

  • реєстрацію «Громадського руху «Народне відродження» ;

  • реєстрацію політичної партії «Фронт Змін» ;

  • виконавче провадження про стягнення коштів;

  • виконання рішення суду;

документи:

  • витяг з протоколу засідання Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) від 11 травня 2016 року № 46/06/16;

  • наказ Міністерства юстиції про державну реєстрацію нормативно-правового акта від 29 квітня 2016 року № 1287/5;

  • накази Міністерства юстиції від 10 червня 2014 року № 1024/к «Про кадрову роботу з керівним складом територіальних управлінь юстиції» та від 03 листопада 2015 року № 3651/к «Про кадрову роботу з керівним складом головних територіальних управлінь юстиції»;

  • положення про Департамент державної реєстрації Міністерства юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 25 травня 2015 року № 1686/к.

 Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (20 запитів або по 24,2%), Департаменту державної виконавчої служби (16 запитів або по 19,4%), Департаменту з питань нотаріату (10 запитів або по 12%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (по 8 запитів або по 9,6%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (6 запитів або по 7,2%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (5 запитів або по 6%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю, Департаменту з питань люстрації Секретаріат, Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 2 запити або по 2, 4%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи (по 1 запиту або по 1,2%).

83 запити  на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 71 запитів (85,5%), із них:

на 13 запитів (15,6%) надано публічну інформацію;

на 58 запитів (69,9%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації
12 запитів
(14,5%).

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації правових актів