З 11.05.2016 по 20.05.2016 до Міністерства юстиції надійшло 83 запити на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 51 (електронною поштою – 19, поштою – 30, на особистому прийомі – 2);
від юридичних осіб – 32 (електронною поштою – 9, поштою – 22, на особистому прийомі – 1).
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (26 запитів) та Київської області (6 запитів).
Запитувані документи та інформація:
інформація про:
структуру патронатної служби Міністерства юстиції України;
службовий автомобіль Міністра юстиції Павла Петренка;
реєстрацію «Громадського формування з охорони правопорядку та державного кордону України «Майдан» ;
реєстрацію «Громадського руху «Народне відродження» ;
реєстрацію політичної партії «Фронт Змін» ;
виконавче провадження про стягнення коштів;
виконання рішення суду;
документи:
витяг з протоколу засідання Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) від 11 травня 2016 року № 46/06/16;
наказ Міністерства юстиції про державну реєстрацію нормативно-правового акта від 29 квітня 2016 року № 1287/5;
накази Міністерства юстиції від 10 червня 2014 року № 1024/к «Про кадрову роботу з керівним складом територіальних управлінь юстиції» та від 03 листопада 2015 року № 3651/к «Про кадрову роботу з керівним складом головних територіальних управлінь юстиції»;
положення про Департамент державної реєстрації Міністерства юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 25 травня 2015 року № 1686/к.
Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:
Департаменту державної реєстрації (20 запитів або по 24,2%), Департаменту державної виконавчої служби (16 запитів або по 19,4%), Департаменту з питань нотаріату (10 запитів або по 12%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (по 8 запитів або по 9,6%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (6 запитів або по 7,2%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (5 запитів або по 6%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю, Департаменту з питань люстрації Секретаріат, Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 2 запити або по 2, 4%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи (по 1 запиту або по 1,2%).
83 запити на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:
- розглянуто та надано інформацію на 71 запитів (85,5%), із них:
на 13 запитів (15,6%) надано публічну інформацію;
на 58 запитів (69,9%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації
12 запитів (14,5%).
За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації правових актів