Звіт про розгляд запитів на отримання інформації
за період з 01.06.2016 по 10.06.2016
З 01.06.2016 по 10.06.2016 до Міністерства юстиції надійшло 74 запити на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 57 (електронною поштою – 30, поштою – 23, на особистому прийомі – 2, телефоном – 2);
від юридичних осіб – 17 (електронною поштою – 7, поштою – 9, на особистому прийомі – 1).
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (15 запитів) та Київської області (9 запитів).
інформація про:
структуру патронатної служби Міністерства юстиції України;
заробітну плату Міністра юстиції України Павла Петренка за травень 2016 року;
сплату компенсації за рішенням Європейського суду з прав людини у 2015 році та у першому кварталі 2016 року;
кількість витрачених коштів на поштові послуги Міністерства юстиції України;
структуру Політичної партії «Влада народу»;
діяльність приватного нотаріуса;
чинність міжнародних договорів України у сфері міжнародно-правового співробітництва у цивільних та кримінальних справах;
документи:
методика «Організація проведення судових будівельно-технічних експертиз по цивільних справах»;
лист Міністерства юстиції України від 12 травня 2016 року № 16606/10776-0-3-16/8;
лист Міністерства юстиції України від 11 вересня 2014 року № 1163-0-26-14/8.3;
наказ Міністерства юстиції України від 18 квітня 2016 року № 1130/5 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 19 грудня 2011 року № 3539/5», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 квітня 2016 року за № 582/28712;
наказ Міністерства юстиції України від 26 березня 2015 року № 94/7 про накладення дисциплінарного стягнення на арбітражного керуючого;
декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік директора Департаменту з питань люстрації Козаченко Т.А.
Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:
Департаменту державної реєстрації та нотаріату (25 запитів або 33,8%), Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (7 запитів або 9,1%), Департаменту державної виконавчої служби, Департаменту публічного права (по 6 запитів або по 8,1%), Департаменту приватного права, Департаменту персоналу, Департаменту реєстрації та систематизації правових актів, Департаменту з питань судової роботи та банкрутства (по 5 запитів або по 6,8%), Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки, Департаменту з питань люстрації, Департаменту організаційного забезпечення та контролю (по 3 запити або по 4,1%), Департаменту міжнародного права (1 запит або 1,4%).
74 запити на інформацію розглянутий у встановлений законодавством строк, у тому числі:
- розглянуто та надано інформацію на 61 запит (82,4%), із них:
на 18 запитів (24,3%) надано публічну інформацію;
на 43 запити (58,1%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації
12 запитів (16,2%);
- відмовлено в задоволенні 1 запиту (1,4%).
За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації правових актів