Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 21.06.2016 по 30.06.2016

З 21.06.2016 по 30.06.2016 до Міністерства юстиції надійшло 96 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 56 (електронною поштою – 40, поштою – 12, на особистому прийомі – 4);

від юридичних осіб – 40 (електронною поштою – 17, поштою – 20, факсом – 3).

Найбільша кількість запитів надійшла з міста Києва (13 запитів) Дніпропетровської та Київської областей (по 9 запитів).

інформація про:

  • кількість зареєстрованих органами державної реєстрації актів цивільного стану України шлюбів та розірвання шлюбів за 2010-2015 роки;

  • заробітну плату Міністра юстиції України за червень 2016 року;

  • кількість штатних посад Відділу з питань запобігання корупції Міністерства юстиції;

документи:

  • відомість про загальну кількість чинних актів, виданих Президентом України Януковичем В.Ф., та актів Кабінету Міністрів України, виданих за часи Прем’єр Міністра Азарова М.Я., що мають гриф «Для службового користування»;

  • методика з Реєстру методик проведення судових експертиз за експертними спеціальностями: 10.6 – Дослідження об’єктів нерухомості, будівельних матеріалів, конструкцій та відповідних документів; 10.7 – Розподіл земель та визначення порядку користування земельними ділянками; 10.10 – Визначення оціночної вартості будівельних об’єктів та споруд; 10.14 – Оцінка земельних ділянок; 11.1 – Дослідження документів бухгалтерського, податкового обліку і звітності; 11.2 – Дослідження документів про економічну діяльність підприємств і організацій; 11.3 – Дослідження документів фінансово-кредитних операцій;

  • лист Міністерства юстиції від 04 березня 2016 року № 7373/1548-0-26-16/9;

  • лист Міністерства юстиції від 12 травня 2016 року № 16606/10776-0-33-16/8;

  • наказ Міністерства юстиції України від 19 травня 2016 року № 2758/к «Про розподіл повноважень між Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції, заступником Міністра з питань виконавчої служби, заступником Міністра з питань державної реєстрації та заступником Міністра – керівником апарату»;

  • протокол засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення посади директора Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції від 30 березня 2015 року № 1.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації та нотаріату (41 запит або 42,7 %), Департаменту реєстрації та систематизації правових актів (11 запитів або 11,5%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства, Департаменту державної виконавчої служби (по 10 запитів або по 10,4%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (8 запитів або 8,5%), Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (5 запитів або 5,2%), Департаменту персоналу, Департаменту публічного права, Департаменту приватного права (по 3 запити або по 3,1%), Департаменту міжнародного права, Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (по 1 запиту або по 1%).

96 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 77 запитів (80,2%), із них:

на 18 запитів (18,8%) надано публічну інформацію;

на 59 запитів (61,4%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації  19 запитів (19,8%);

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації правових актів