Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 11.07.2016 по 20.07.2016

З 11.07.2016 по 20.07.2016 до Міністерства юстиції надійшло 110 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 74 (електронною поштою – 36, поштою – 32, на особистому прийомі – 4, телефоном – 2);

від юридичних осіб – 36 (електронною поштою – 15, поштою – 20, факсом – 1).

Найбільша кількість запитів надійшла з міста Києва та Київської області (по 11 запитів).

інформація про:

- кількість посвідчених у 2015 році нотаріусами України договорів відчуження нерухомого майна;

- особу арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);

- остаточні результати конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б» і «В» апарату  Міністерства юстиції України;

- місцезнаходження робочого місця приватного нотаріуса Київського міського нотаріального округу;

- про кількість зареєстрованих політичних партій в Україні;

- структуру центрального апарату Міністерства юстиції України;

- виконання рішення Європейського суду з прав людини;

- присвоєння рівня  кваліфікації арбітражному керуючому;

документи:

  • наказ Міністерства юстиції України від 26 травня 2016 року № 3105/к «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад»;

  • витяг з протоколу засідання Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів).

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації та нотаріату (31 запит або 28,2%), Департамент державної виконавчої служби (21 запит або 19%), Департаменту реєстрації та систематизації правових актів, Департаменту приватного права (по 9 запитів або 8,2%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (8 запитів або 7,3%), Департаменту публічного права (7 запитів або 6,4%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства, Департаменту персоналу (по 6 запитів або по 5,5%), Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (5 запитів або 4,5%), Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Департаменту з питань люстрації (по 2 запити або по 1,8%), Департаменту міжнародного права, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Департаменту внутрішнього аудиту, Департаменту стратегічного розвитку органів юстиції (по 1 запиту або по 0,9%).

110 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 76 запитів (69,1%), із них:

на 22 запити (20%) надано публічну інформацію;

на 54 запити (49,1%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації  34 запити (30,9%);

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації правових актів».