Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 11.10.2016 по 20.10.2016

З 11.10.2016 по 20.10.2016 до Міністерства юстиції надійшло 97 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 66 (електронною поштою – 28, поштою – 35, факсом – 3);

від юридичних осіб – 31 (електронною поштою – 13, поштою – 18).

Найбільша кількість запитів надійшла з міста Києва (35 запитів) та Одеської області (16 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

- стан імплементації актів ЄС, передбачених Угодою про асоціацію, строк виконання яких спливає 01 листопада 2016 року;

- державних виконавців, які працюють в Департаменті державної виконавчої служби Міністерства юстиції України;

- посадових осіб головних територіальних управлінь юстиції, юридичні адреси головних територіальних управлінь юстиції, їх номерів телефонів (факсів), електронні адреси;

- кількість актових записів про зміну імені, складених органами державної реєстрації актів цивільного стану України у розрізі регіонів;

- етапування засуджених із Західної виправної колонії управління Державної пенітенціарної служби України в Донецькій області (№97) для подальшого відбування покарання до установ виконання покарань на підконтрольній  українській території;

 

документи:

  • наказ Міністерства юстиції України від 21 вересня 2011 року № 3047/5 «Про затвердження Порядку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 вересня 2011 року за № 1114/19852;
  • наказ Міністерства юстиції від 01 березня 2016 року № 569/5 «Про відділи державної виконавчої служби та відділи державної реєстрації актів цивільного стану»;
  • висновок Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації;
  • рішення Міністерства юстиції України, прийняте за результатами розгляду скарги публічного акціонерного товариства «Альфа-Банк».

 

 

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

 

Департаменту державної реєстрації та нотаріату (44 запити або 45,4%), Департаменту державної виконавчої служби (10 запитів або 10,3%), Департаменту реєстрації та систематизації правових актів (9 запитів або 9,3%), Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (8 запитів або 8,2%), Департаменту публічного права (6 запитів або 6,2%), Департаменту персоналу
(5 запитів або 5,2%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю
(4 запити або 4,1%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства, Департаменту приватного права (по 3 запити або по 3,1%), Сектору з питань запобігання корупції (2 запити або 2,1%), Департаменту стратегічного розвитку органів юстиції, Департаменту міжнародного права, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 1 запиту або по 1%).

97 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 90 запитів (92,8%), із них:

 на 10 запитів (10,3%) надано публічну інформацію;

       на 80 запитів (82,5%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 7 запитів (7,2%);

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації правових актів».