Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 21.10.2016 по 31.10.2016

З 21.10.2016 по 31.10.2016 до Міністерства юстиції надійшло 96 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 44 (електронною поштою – 21, поштою – 16, на особистому прийомі – 3, факсом – 4);

від юридичних осіб – 52 (електронною поштою – 27, поштою – 25).

Найбільша кількість запитів надійшла з Чернівецької області (15 запитів) та Закарпатської області (8 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

- керівників територіальних органів управління Державної пенітенціарної служби України;

- кількість зареєстрованих об’єднань співвласників багатоквартирних будинків з 01 січня 2016 року;

- автоматизовані системи, що функціонують у Міністерстві юстиції України;

документи:

  • наказ Міністерства юстиції України від 17 червня 2015 року № 979/5 «Про реорганізацію та утворення відділів державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 01 березня 2016 року № 569/5 «Про відділи державної виконавчої служби та відділи державної реєстрації актів цивільного стану»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 10 жовтня 2016 року № 2927/5 «Про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації».

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації та нотаріату (28 запитів або 29,3%), Департаменту державної виконавчої служби (12 запитів або 12,6%), Департаменту персоналу (10 запитів або 10,4%), Департаменту публічного права (8 запитів або 8,3%), Департаменту реєстрації та систематизації правових актів, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (по 6 запитів або по 6,3%), Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки, Департаменту приватного права, Департаменту організаційного забезпечення діяльності служб Державної кримінально-виконавчої служби України (по 5 запитів або по 5,2%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства, Департаменту організаційного забезпечення та контролю (по 3 запити або по 3,1%), Департаменту стратегічного розвитку органів юстиції, Департаменту міжнародного права, Адміністративно-господарського департаменту, Департаменту ресурсного забезпечення Державної кримінально-виконавчої служби України, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 1 запиту або по 1%).

96 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 87 запитів (90,6%), із них:

на 19 запитів (19,8%) надано публічну інформацію;

на 68 запитів (70,8%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформаці 9 запитів (9,4%);

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації правових актів».