Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 № 669-р «Про реалізацію пілотного проєкту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» забезпечено можливість подання фізичними особами заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану в електронній формі з використанням функціональних можливостей Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Портал Дія).
Відповідні заяви повинні містити електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, фізичної особи або бути підписаними під час її особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану (пункт 4 розділу I Порядку розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проєкту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет) (далі – Порядок).
До заяв про повторну видачу свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану за наявності додаються відскановані копії паспорта, паспортного документа, документів, що підтверджують право особи на отримання відповідного свідоцтва (пункт 1 розділу VI Порядку).
Подати заяву про отримання повторного свідоцтва про народження можна на Порталі Дія (https://diia.gov.ua) та за результатами її розгляду одержати відповідний документ у відділі державної реєстрації актів цивільного стану (далі – Відділ), до якого подано заяву, або за допомогою сервісу доставки оператора поштового зв’язку Укрпошта в межах області за місцем розташування Відділу.
Звертаємо увагу, що у зв’язку з запровадженням на території України воєнного стану подати таку заяву до Відділів, розташованих у Херсонській, Донецькій та Луганській областях, наразі неможливо.