Мінюст
Наказ
У зв'язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2016 року № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги» та з метою організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України
НАКАЗУЮ:
1. План організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 06 листопада 2015 року № 2229/5 (із змінами), викласти в новій редакції, що додається.
2. У пункті 3 наказу Міністерства юстиції України від 06 листопада 2015 року № 2229/5 (із змінами) після слів «до компетенції» доповнити словами «, та забезпечується розміщення таких змін в базі даних «Ліга-Закон».
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Севостьянову Н. І.
Міністр Павло ПЕТРЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України
06.11.2015 № 2229/5
(у редакції наказу
Міністерства юстиції України
04 липня 2016 року № 1833/5)
ПЛАН
організації звітування територіальних органів юстиції перед
Міністерством юстиції України
№ |
Звітна інформація |
Строк та періодичність звітування |
Інформація надсилається також в електронному вигляді на e-mail |
Отримувач звітної інформації |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Про діяльність регіонального відділення, виконання відповідних доручень та проведення публічних заходів за звітний період |
Щороку до 25 грудня |
Секретаріат Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини |
|
|
Стосовно проведення узагальнень нотаріальної практики щодо вчинення окремих нотаріальних дій та інформаційних листів |
Щокварталу |
Департамент приватного права (Управління нормативно-правового та методичного забезпечення нотаріату) |
|
|
Про виконання Основних напрямів запобігання бездомності до 2017 року, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2013 року № 162 |
Щопівроку до 01 січня та 01 липня |
Департамент приватного права (Управління нормативно-правового та методичного забезпечення нотаріату) |
|
|
Стосовно кількості внесених до Державного реєстру актів цивільного стану громадян книг про державну реєстрацію актів цивільного стану протягом місяця (подавати відповідно до додатка 1) |
Щомісяця |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно функціонування Державного реєстру актів цивільного стану громадян (кількість та тривалість, причини випадків відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян, виконання наказу Міністерства юстиції України від 12 лютого 2009 року № 257/5) |
Щомісяця |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно виконання наказу Міністерства юстиції України від 02 серпня 2007 року № 597/5 «Про запровадження безпосередніх зносин органів юстиції України в рамках Конвенції про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року в частині виконання доручень у цивільних справах» (подавати відповідно до додатка 2) |
Щокварталу |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно проведених державних реєстрацій актів цивільного стану громадян протягом кварталу (подавати відповідно до додатка 3) |
Щокварталу |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно стану реалізації заходів щодо вирішення проблемних питань, що мають місце в діяльності підпорядкованих органів державної реєстрації актів цивільного стану, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 липня 2008 року № 1044/7 |
Щопівроку |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно фінансування відділів державної реєстрації актів цивільного стану (подавати відповідно до додатка 4) |
Щопівроку до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно найпоширеніших та рідковживаних імен, які надаються дітям при державній реєстрації народження |
Щопівроку |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно підсумків роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану (інформаційно-аналітичні матеріали) |
Щороку |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно змін, що стосуються підпорядкованих відділів державної реєстрації актів цивільного стану (місце розташування (адреса, телефони), кадрове забезпечення, умови зберігання архівного фонду, охорона приміщень) |
Протягом тижня з дня змін (звітування лише в електронному вигляді) |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно проблемних моментів, які виникають при застосуванні програмного забезпечення Державного реєстру актів цивільного стану громадян |
У разі виникнення (звітування лише в електронному вигляді) |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно виконання Закону України «Про Державний реєстр виборців», постанов Центральної виборчої комісії з питання подання відомостей про виборців органам ведення Державного реєстру виборців, пунктів 3, 4 Плану основних заходів щодо виконання Закону України «Про Державний реєстр виборців», затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 15 липня 2009 року № 1261/5 (подавати відповідно до додатка 5) |
До 01 числа місяця, наступного після подання відомостей про виборців |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно кількості осіб, які скористалися послугою відділів державної реєстрації актів цивільного стану щодо прийому документів, необхідних для проведення державної реєстрації народження дитини, та видачою свідоцтва про народження безпосередньо в закладах охорони здоров’я (подавати відповідно до додатка 6) |
Щомісяця до 01 числа місяця, наступного за звітним періодом
|
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно кількості осіб, які скористалися послугами веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» (подавати відповідно до додатка 7) |
Щомісяця до 01 числа місяця, наступного за звітним (звітування лише в електронному вигляді) |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно кількісті зареєстрованих на підставі рішень судів фактів народження та смерті, які відбулися на тимчасово окупованій території України (відповідно до додатка 8) |
Щомісяця до 25 числа місяця, наступного за звітним |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління державної реєстрації актів цивільного стану) |
|
|
Стосовно подання інформації щодо зареєстрованих територіальними управліннями юстиції структурних утворень та легалізованих шляхом повідомлення організацій політичних партій України |
Щокварталу до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління реєстрації громадських формувань, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств) |
|
|
Стосовно подання статистичної інформації за основними напрямами діяльності територіальних органів юстиції з питань реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації |
Щокварталу до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління реєстрації громадських формувань, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств) |
|
|
Стосовно подання інформації про кількість зареєстрованих (перереєстрованих) головним територіальним управлінням юстиції друкованих засобів масової інформації (подавати відповідно до додатка 9) |
Щокварталу до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління реєстрації громадських формувань, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств) |
|
|
Стосовно виконання підпункту 6.2 наказу Міністерства юстиції України від 02 серпня 2007 року № 597/5 «Про запровадження безпосередніх зносин органів юстиції України в рамках Конвенції про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року» (у частині виконання доручень у цивільних справах) |
Щокварталу
|
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління з питань нотаріату) |
|
|
Стосовно виконання територіальними органами юстиції повноважень з питань державного регулювання і нагляду у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення |
Щокварталу |
a.vasianovych@minjust.gov.ua; yu.felmetsher@minjust.gov.ua ; |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління з питань нотаріату) |
|
Стосовно надання на затвердження до Міністерства юстиції України плану проведення перевірок суб'єктів первинного фінансового моніторингу |
Щокварталу |
a.vasianovych@minjust.gov.ua; yu.felmetsher@minjust.gov.ua;
|
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління з питань нотаріату) |
|
Стосовно підсумків роботи територіальних органів юстиції у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (інформаційно-аналітичні матеріали) |
Щопівроку, до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління з питань нотаріату) |
|
|
Стосовно подання звіту про роботу державних та приватних нотаріусів за формою звітності № 1-нотаріат (річна) |
Щопівроку |
Департамент державної реєстрації та нотаріату (Управління з питань нотаріату) |
|
|
Акти звірення управліннями виконавчих документів за рішеннями про стягнення коштів на користь держави в інтересах органів Пенсійного фонду (наказ Міністерства юстиції України від 26 грудня 2011 року № 3593/5, постанова правління Пенсійного фонду України від 26 грудня 2011 року № 39-1) |
Щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом
|
Департамент державної виконавчої служби |
|
|
Інформація щодо виконання рішень судів про конфіскацію майна, вилученого митними органами, та обсягу перерахування коштів від реалізації цього майна до Державного бюджету України (спільний наказ Міністерства юстиції України та Державної митної служби України від 12 жовтня 2009 року № 1833/5/943) |
Щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом
|
Департамент державної виконавчої служби |
|
|
Форма звітності № 1 «Звіт про роботу органів державної виконавчої служби» (піврічна) (наказ Державної виконавчої служби від 21 грудня 2011 року № 66/2) |
Щопівроку до 30 липня та 30 січня
|
Департамент державної виконавчої служби |
|
|
Стосовно представництва інтересів Кабінету Міністрів України Міністерства юстиції України та держави у справах у справах про відшкодування збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини в судах України |
До 25 березня, 25 червня, 25 вересня за I – III квартали, до 15 грудня за IV квартал та за поточний рік |
Департамент з питань судової роботи та банкрутства (Управління представництва інтересів держави в судах України) |
|
|
Стосовно наявності судових справ, прийнятих судових рішень у зв’язку з порушенням права на одержання публічної інформації |
Щокварталу |
Департамент з питань судової роботи та банкрутства (Управління представництва інтересів держави в судах України) |
|
|
Стосовно подання інформації про прийняті рішення не на користь держави |
Постійно |
Департамент з питань судової роботи та банкрутства (Управління представництва інтересів держави в судах України) |
|
|
Стосовно узагальнення та аналізу результатів розгляду судами справ, стороною або третьою особою в яких є Кабінет Міністрів України, Міністерство та держава у справах про відшкодування збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини в судах України |
Щороку до 25 січня року, що настає за звітним періодом |
Департамент з питань судової роботи та банкрутства (Управління представництва інтересів держави в судах України) |
|
|
Стосовно результатів розгляду справ представництво інтересів Кабінету Міністрів України, Міністерства та держави у справах про відшкодування збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини в судах України, в яких забезпечувалось на поточному тижні, та судові справи зазначеної категорії, призначені до розгляду на наступному за звітний період тижні |
Щоп’ятниці (звітування лише в електронному вигляді) |
Департамент з питань судової роботи та банкрутства (Управління представництва інтересів держави в судах України) |
|
|
Стосовно розгляду господарськими судами справ про банкрутство (за формами 1 – 4, затвердженими Порядком подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) обов'язкових відомостей (інформації), затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 18 січня 2013 року № 130/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 січня 2013 року за № 148/22680 (подавати відповідно до додатків 10 – 12) |
Щомісяця |
Департамент з питань судової роботи та банкрутства (Управління з питань банкрутства) |
|
|
Стосовно суб'єктів господарювання, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (подавати відповідно до додатка 13) |
Щокварталу протягом 35 днів після закінчення звітного періоду.
до 05 квітня року, що настає за звітним періодом |
Департамент з питань судової роботи та банкрутства (Управління з питань банкрутства) |
|
|
Статистика стосовно виконання в порядку безпосередніх зносин міжнародних договорів у цивільних справах Конвенції про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року та Угоди між Міністерством юстиції України та Міністерством юстиції Республіки Польща на виконання пункту 3 статті 3 Договору між Україною і Республікою Польща про правову допомогу та правові відносини у цивільних та кримінальних справах (наказ Міністерства юстиції України від 02 серпня 2007 року № 597/5 «Про запровадження безпосередніх зносин органів юстиції України в рамках Конвенції про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року») |
Щопівроку до 15 січня та 15 липня |
Департамент міжнародного права (Управління міжнародної правової допомоги)
|
|
|
Стосовно виконання міжнародних договорів з питань надання правової допомоги у цивільних та кримінальних справах (наказ Міністерства юстиції України від 01 липня 2008 року № 1100/5 «Про забезпечення виконання міжнародних договорів з питань надання правової допомоги у цивільних справах) |
Щороку |
|
Департамент міжнародного права (Управління міжнародної правової допомоги) |
|
Статистика про виконання в порядку безпосередніх зносин міжнародних договорів у кримінальних справах, включаючи Другий додатковий протокол до Європейської конвенції про взаємну допомогу у кримінальних справах та Угоду між Міністерством юстиції України та Міністерством юстиції Республіки Польща на виконання пункту 3 статті 3 Договору між Україною і Республікою Польща про правову допомогу та правові відносини у цивільних та кримінальних справах |
Щопівроку до 15 січня та до 15 липня |
Департамент міжнародного права (Управління міжнародної правової допомоги)
|
|
|
Стосовно дотримання Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» |
Щомісяця, до 03 числа місяця, наступного за звітним |
Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів (Управління державної реєстрації нормативно-правових актів) |
|
|
Стосовно забезпечення органів юстиції Офіційним вісником України, іншими офіційними виданнями нормативно-правових актів |
Щомісяця |
vsz@minjust.gov.ua;
|
Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів (Управління систематизації законодавства та координації правової роботи) |
|
Стосовно аналізу роботи головних територіальних управлінь юстиції з питань систематизації законодавства |
Щопівроку до 05 січня та до 05 липня |
Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів (Управління систематизації законодавства та координації правової роботи) |
|
|
Стосовно стану правової роботи (аналітична та статистична інформація; довідки за результатами перевірок стану правової роботи головними територіальними управліннями юстиції (з відмітками про отримання їх уповноваженими особами об’єктів перевірок) на електронних носіях) (подавати відповідно до додатка 14) |
Щопівроку, 05 січня та до 05 липня |
Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів (Управління систематизації законодавства та координації правової роботи) |
|
|
Звіт про результати проведення експертизи нормативно-правових актів на наявність корупціогенних факторів (наказ Міністерства юстиції від 18 березня 2015 року № 383/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції 19 березня 2015 року за № 303/26748) та направлення електронних копій проектів нормативно-правових актів, у реєстрації яких було відмовлено у зв’язку із виявленням корупціогенних факторів (подавати відповідно до додатка 15) |
Щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом
|
||
|
Стосовно подання звіту про склад та рух кадрів органів юстиції за формою № 1-КЮ, затвердженою наказом Міністерства юстиції України від 07 листопада 2007 року № 1704/к за погодженням з Держкомстатом України |
Щороку |
Департамент персоналу (Відділ по роботі з персоналом територіальних органів юстиції) |
|
|
Стосовно наявності заборгованості із соціальних виплат за захищеними статтями |
Щомісяця до 03 числа місяця, наступного за звітним (надсилати скановану копію лише електронною поштою) |
Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку |
|
|
Стосовно удосконалення механізму виплати заробітної плати з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2005 року № 318 |
Щомісяця до 05 числа місяця, наступного за звітним (надсилати скановану копію лише електронною поштою) |
|
Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку |
|
Стосовно подання інформації щодо закупівлі послуг, пов'язаних з користуванням органами ДВС Єдиним державним реєстром виконавчих проваджень |
Щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним (надсилати скановану копію лише електронною поштою) |
Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку |
|
|
Стосовно використання та обліку бланків реєстрації актів цивільного стану громадян, протоколів про адміністративні правопорушення |
Щокварталу до 03 числа місяця, наступного за звітним періодом (звітування в електронному вигляді з подальшим паперовим підтвердженням) |
|
Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку |
|
Стосовно заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів |
Щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом (надсилати скановану копію лише електронною поштою) |
Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку |
|
|
Стосовно фактично зайнятих штатних посад |
Щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом (надсилати скановану копію лише електронною поштою) |
Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку |
|
|
Стосовно фінансової і бюджетної звітності |
Щокварталу (згідно з графіком) |
Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку |
|
|
Стосовно контролю за використанням коштів виконавчого збору |
Щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом (надсилати скановану копію лише електронною поштою) |
Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку |
|
|
Стосовно проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти за формою державного статистичного спостереження № 1-торги «Звіт про здійснення державних закупівель товарів», затвердженою наказом Державного комітету статистики України від 12 листопада 2014 року № 334 із змінами і доповненнями, внесенеми наказом Міністерства юстиції України від 15 березня 2016 року № 727/5 |
Щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом (звітування лише в електронному вигляді) |
Відділ державних закупівель, договірної роботи та взаємовідносин з державними підприємствами |
|
|
Стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр» (на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 та пункту 3 протокольного доручення Кабінету Міністрів України від 25 липня 2009 року) |
Щосереди до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом (звітування лише на електронну адресу) |
Департамент організаційного забезпечення та контролю (Управління по роботі зі зверненнями громадян) |
|
|
Стосовно ведення особистого прийому та розгляду звернень громадян (на виконання наказу Міністерства юстиції України від 18 березня 2004 року № 26/5) |
За перший квартал, півріччя, 9 місяців та рік до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом |
Департамент організаційного забезпечення та контролю (Управління по роботі зі зверненнями громадян) |
|
|
Стосовно стану виконавської дисципліни у територіальних органах юстиції (подавати відповідно до додатка 16) |
Щокварталу |
Департамент організаційного забезпечення та контролю (Відділ контролю) |
|
|
Про виконання Порядку |
Щороку до 05 січня |
Адміністративно-господарський департамент |
|
|
Стосовно надання відомостей про власні інформаційні, телекомунікаційні та інформаційно-телекомунікаційні системи (ДСК) |
Щопівроку до 05 січня та до 05 липня |
Адміністративно-господарський департамент |
|
|
Стосовно надання інформації про результати інвентаризації комп’ютерних програм |
Щороку до 05 березня |
Адміністративно-господарський департамент |
|
|
Стосовно ведення Єдиного реєстру об'єктів державної власності по системі юстиції для Фонду державного майна (на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2004 року № 467 та від 30 листопада 2005 року № 1121) |
Щокварталу протягом 30 днів після закінчення звітного періоду (у разі внесення відповідних змін до вказаного Єдиного реєстру) |
Адміністративно- господарський департамент |
|
|
Стосовно виступів відповідальних працівників управлінь юстиції у засобах масової інформації з роз’яснення законодавства |
Щомісяця до 05 числа |
Департамент стратегічного розвитку органів юстиції |
|
|
Стосовно узагальнення інформації про роботу громадських приймалень (цифрові дані) |
Щомісяця до 05 числа |
Департамент стратегічного розвитку органів юстиції |
|
|
Стосовно стану правової освіти (аналітична та статистична інформація) (подавати відповідно до додатка 17) |
Щопівроку, 05 січня та до 05 липня |
Департамент стратегічного розвитку органів юстиції |
|
|
Стосовно змін, що відбулись у діяльності громадських приймалень, а саме: місцезнаходження, графік роботи, засоби зв’язку |
У той самий день |
Департамент стратегічного розвитку органів юстиції |
|
|
Стосовно кількісних показників наданих безоплатних правових консультацій та виступів у засобах масової інформації |
Щосереди (звітування лише в електронному вигляді) |
Департамент стратегічного розвитку органів юстиції |
|
|
Стосовно підготовки річних планів роботи територіальних органів юстиції та звітів про їх виконання |
Щороку до 20 січня
|
s.hurina@minjust.gov.ua
|
Департамент стратегічного розвитку органів юстиції |
|
Стосовно забезпечення керівництва Кабінету Міністрів України актуальною і неупередженою інформацією про соціально-економічну і суспільно-політичну ситуацію в регіонах (доручення Кабінету Міністрів України від 16 червня 2015 року № 18248/72/1-15) (подавати відповідно до додатка 18) |
Щосереди до 15:00 години в електронному вигляді |
|
Департамент стратегічного розвитку органів юстиції |
|
Стосовно змін, що стосуються підпорядкованих відділів державної реєстрації актів цивільного стану (найменування відділу, місце розташування (адреса, індекс, телефони начальника відділу, спеціалістів), склад працівників відділу (прізвище, ім'я, по батькові, посада, реєстраційний номер облікової картки платника податку в разі наявності)) (подавати відповідно до додатка 19) |
Протягом двох робочих днів з дня змін |
Звітування лише у паперовому вигляді надсилається поштою
|
Державне підприємство «Національні інформаційні системи» |
|
Стосовно кількості завершених виконавчих проваджень, в яких стягнуто з боржника витрати на організацію та проведення виконавчих дій |
Щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним (надсилати скановану копію лише електронною поштою) |
Державне підприємство «Національні інформаційні системи» |
|
|
Стосовно використання та обліку спеціальних бланків документів інформаційної системи Міністерства юстиції України (подавати відповідно до додатка 20) |
Щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним (надсилати скановану копію лише електронною поштою) |
Державне підприємство «Національні інформаційні системи» |
|
|
Стосовно функціонування Єдиних та Державних реєстрів (кількість та тривалість, причини випадків відсутності доступу до Єдиних та Державних реєстрів; проблемні питання, що виникають при роботі з реєстрами (подавати відповідно до додатка 21) |
Протягом двох робочих днів з дня настання випадків (звітування лише в електронному вигляді) |
Державне |
Директор Департаменту
стратегічного розвитку
органів юстиції Н.А. Козловська
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
Додаток 5
Додаток 6
Додаток 7
Додаток 8
Додаток 9
Додаток 10
Додаток 11
Додаток 12
Додаток 13
Додаток 14
Додаток 15
Додаток 16
Додаток 17
Додаток 18
Додаток 19
Додаток 20
Додаток 21