06-02-201912:20

Ірина Садовська відповіла на найпоширеніші запитання щодо тестування державних реєстраторів

З 25 січня по 8 лютого особи, які мають намір здійснювати державну реєстрацію, або реєстратори, які були з тих чи інших причин відключені від реєстрів, подають заяви на тестування для підтвердження професійної компетентності. У зв’язку з цим протягом минулого тижня від потенційних заявників надійшло чимало запитань, на які відповіла заступник Міністра юстиції України з питань державної реєстрації Ірина Садовська.

Вона повідомила, що для проходження автоматизованого анонімного тестування до Мін’юсту подається відповідна заява та засвідчена особистим підписом копія паспорта громадянина України. Також рекомендовано подавати згоду на обробку персональних даних. Щодо зразків тестових завдань Ірина Садовська нагадала, що вони розміщені на веб-сайті Мінюсту.

«Зразки тестових завдань були розміщені на офіційному веб-сайті Мін’юсту в рубриці «Новини» у день оголошення подачі заяв - 25 січня. До слова, багато заявників питають про вартість тестування. Тому звертаю увагу на те, що тестування є безкоштовним», - пояснює заступниця Міністра.

Також Ірина Садовська звернула увагу на дату та місце проходження тестування.

«Іспит проводиться в Києві. Дата, час, місце іспиту а також прізвища осіб, які виявили бажання його пройти, розміщуються на офіційному веб-сайті Мін’юсту не пізніше, ніж за сім календарних днів до дня його проведення. Тому заявникам потрібно слідкувати за новинами на сайті», - додала Ірина Садовська.

«Зважаючи на велику кількість запитань, хочу ще раз підкреслити, що загальний час проведення автоматизованого анонімного тестування становить 2 години. Завдання формуються для кожної особи індивідуально шляхом автоматичного генерування у довільній формі у кількості 100 тестів. Особи, які правильно відповіли на 75 відсотків тестових завдань, вважаються такими, що успішно склали іспит», - додала заступниця Міністра юстиції з питань державної реєстрації.

Також вона наголосила, що для того, щоб отримати сертифікат про підтвердження професійної компетентності державної реєстрації прав на нерухоме майно та державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань потрібно подавати дві окремих заяви.

До слова, для проходження тестування на підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації станом на 5 лютого було надіслано  146 заяв.