Розпочав роботу новостворений Цифровий офіс державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
Цифровий офіс – це єдине відділення ДРАЦС у місті Києві, яке опрацьовує заяви про замовлення витягів та дублікатів свідоцтв, що подані через портал Дія. Створене задля зручності прийому заяв та ще швидшого їх опрацювання.
За словами заступника Міністра юстиції України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергія Орлова, перебуваючи у будь-якій точці країни - вдома, на роботі, в дорозі, маючи доступ до порталу Дія та електронний цифровий підпис, кожен громадянин має можливість замовити та отримати документ швидко, зручно та без зайвого витрачання часу.
“Концепт функціонування Цифрового офісу мінімізує контакт із державними органами. Також сервіс надає можливість отримати повторні свідоцтва та витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян з доставкою до дому”, - підкреслив заступник Міністра.
Замовити доставку готових документів можна двома способами: курʼєром або у відділення Укрпошти. Забрати витяги/дублікати самостійно не вдасться. Оскільки відділення не здійснює прийом громадян.
Послуга розроблена Мін'юстом спільно з Міністерством цифрової трансформації та порталом Дія.