Кількість арбітражних керуючих в Україні відповідає попиту на їхні послуги, який може зрости у зв’язку із введенням інституту відновлення платоспроможності фізичних осіб. Про це повідомила заступник Міністра юстиції України Валерія Коломієць у виданні «Судово-юридична газета».
Розповідаючи про основні напрями і проблеми розвитку сфери банкрутства та становлення інституту арбітражних керуючих, одним із пріоритетних завдань Валерія Коломієць назвала вдосконалення роботи Кваліфікаційної комісії арбітражних керуючих, передусім необхідність нового підходу до написання протоколів рішень, аби вони були більш обґрунтованими і зрозумілішими для стороннього спостерігача.
«Всі рішення комісії мають бути опубліковані, а важливим аспектом оприлюднення є зазначення того, хто і як голосував», – наголосила заступник Міністра.
За її словами, Мін’юст повинен розробити веб-портал, основним користувачем якого буде арбітражний керуючий. Для Міністерства – це можливість доступу до усією необхідної інформації про справи арбітражного керуючого, тоді як для останніх відкривається не лише можливість ведення документообігу, але й доступ до реєстрів, які їм потрібні. Створення електронного кабінету, за прогнозом заступниці Міністра, має бути завершене до осені цього року.
Серед проблемних моментів Валерія Коломієць виокремила питання оплати праці арбітражних керуючих, майбутнє зняття мораторію на стягнення майна громадян України, наданого як забезпечення кредитів в іноземній валюті, а також велика вартість входження в процедуру банкрутства для фізичних осіб.
Публікація за посиланням https://sud.ua/ru/news/publication/159953-reformi-potrebuyut-prozorosti-ta-rozyasnennya-valeriya-kolomiyets