Наказом Міністра юстиції України внесено зміни до порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління.
Зокрема, вдосконалено структуру аналітичного звіту, який складається за підсумками розгляду звернень громадян до органів юстиції протягом звітних періодів.
Відтепер аналітичний звіт повинен відбивати не лише кількість, але й зміст основних питань, які порушують громадяни, а також дані щодо структури звернень - пропозиції, зауваження, заяви клопотання, скарги, інформаційні запити. Також органи юстиції аналізуватимуть звернення за місцем проживання заявників та оцінювати основні причини зверененнь у порівнянні з попередніми роками.
Окремому аналізу піддаватимуться дані щодо звернень громадян, у яких ідеться про недоліки в роботі, оскарження рішень посадових осіб. За новою формою звіти мають містити дані, щодо того, що зроблено за такими зверненнями, які заходи вжито для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень.
Прес-служба Міністерства юстиції України