Заступник Міністра юстиції України – керівник апарату Ганна Онищенко та Голова Державної реєстраційної служби України Ігор Алексєєв взяли участь у відкритті нових робочих місць працівників реєстраційної служби в Центрі надання адміністративних послуг Харкова.
Відтепер у Харківському Центрі надання адмінпослуг постійно працюватимуть два державні реєстратори, які будуть надавати адмінпослуги з реєстрації прав власності на нерухоме майно, а також реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Ігор Алексєєв зазначив, що в планах Укрдержреєстру - розміщення робочих місць державних реєстраторів в районних центрах надання адміністративних послуг.
Під час поїздки на Харківщину Ганна Онищенко та Ігор Алексеєв зустрілися з Головою обласної державної адміністрації Ігорем Балутою та Головою обласної ради Сергієм Черновим, а також провели круглий стіл із актуальних питань реєстрації права оренди земель сільськогосподарського призначення. У заході взяли участь представники обласної державної адміністрації та облради, начальники реєстраційних служб органів юстиції Харківщини, аграрії та представники Держземагенства.
Під час круглого столу Голова Державної реєстраційної служби України Ігор Алексєєв акцентував увагу на тому, що необхідно спростити процедуру укладання договорів оренди земель сільськогосподарського призначення. Він також підкреслив, що в поточному році необхідно укласти мінімум 1 млн. договорів.
«Аграрний сектор сьогодні стає локомотивом економіки, залучає валютні ресурси і створює нові робочі місця. Зрозуміло, що аграрному сектору необхідно створити умови для реєстрації, в тому числі, прав оренди земельних ділянок. На даному етапі ми вирішуємо проблему в ручному порядку - направляємо реєстраторів у більш завантажені райони», - розповів Ігор Алексєєв.
Учасники круглого столу обговорили питання обміну інформацією між Укрдержреєстром та Дерземагенством, аспекти взаємодії місцевих органів виконавчої влади та реєстраційної служби з сільгоспвиробниками, торкнулися і проблеми реєстрації права власності на земельні ділянки (паї) на підставі сертифікатів.
Відповідаючи на питання журналістів, Ігор Алексєєв зазначив, що серед основних завдань установи – впровадження електронної подачі документів та надання доступу до реєстрів державним органам.
«Минулого року від державних органів в реєстраційну службу надійшло три мільйони запитів на отримання даних. Необхідно звільнити реєстраторів від цієї непотрібної роботи», - підкреслив Ігор Алексєєв.
Під час візиту на Харківщину Ганна Онищенко та Ігор Алексєєв проінспектували роботу реєстраційної служби міста та служб області , а також відвідали Центральний палац одруження.