У Дніпропетровську відбулася прес-конференція на тему: «Відтепер ключові документи можна отримати за допомогою онлайн-сервісів. Мін’юст підготував 2 законопроекти для спрощення процедур реєстрації бізнесу і майна» за участі радника Міністра юстиції України Дмитра Сторожука, начальника Головного територіального управління юстиції в Дніпропетровській області Леоніда Маньковського, заступника начальника Управління - начальника відділу державної реєстрації прав на нерухоме майно Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції в Дніпропетровській області Тамари Заклецької та начальника відділу державної реєстрації юридичних осіб, легалізації об’єднань громадян та державної реєстрації друкованих засобів масової інформації Управління державної реєстрації Головного територіального управління в Дніпропетровські області Яни Ніколенко.
Дмитро Сторожук розповів, що Мін’юст підготував два законопроекти для спрощення процедур реєстрації бізнесу і майна: «На даний момент робота спрямована на децентралізацію повноважень, які присутні на сьогоднішній день у Міністерстві юстиції та передачі їх на місця, органам місцевого самоврядування, нотаріусам, банківським установам. У першу чергу це не тільки функції реєстрації нерухомості, бізнесу, а те, що будуть спрощені процедури реєстрації бізнесу і майна. Наприклад: з будь-якого куточка країни можна буде зареєструвати підприємство, яке знаходиться в Дніпропетровську, також можна буде в рамках однієї області реєструвати майно та права на майно, не прив’язуючись до конкретного району області», - розповів він.
Він також повідомив, що відтепер ключові документи можна отримати за допомогою онлайн-сервісів: «Ми все робимо для того, що б люди не стояли в чергах та не заповнювали самостійно велику кількість документів. Перевагою онлайн-сервісів є також те, що це економить час, зручно та дешевше», - сказав він.
Йшлося під час прес-конференції також про впровадження принципу децентралізації у сфері реєстрації нерухомості: передачу функцій реєстрації органам місцевого самоврядування, державним адміністраціям, нотаріусам, банкам і державним виконавцям.
Розповідалось також про впровадження Мін’юстом онлай-сервісів і отримання певних документів громадянами, не виходячи з дому, тому що це економить час державного реєстратора, а також громадянина.
Учасники прес-конференції відзначили, що документи, які оформляються за допомогою Інтернету, зберігаються в архіві (в електронному вигляді) і можуть бути використані протягом року, без повторного формування документів.