19 червня 2014 року у приміщенні Державної реєстраційної служби України відбувся круглий стіл за участю керівництва Укрдержреєстру, представників органів місцевого самоврядування, начальника Головного управління юстиції у м. Києві Андрія Помазанова, Президента Конфедерації будівельників України Льва Парцхаладзе, членів Ради директорів Конфедерації будівельників України, а також керівників будівельних компаній та організацій забудовників.
Тематика круглого столу стосувалась актуальних питань удосконалення процедури проведення державної реєстрації прав на нерухоме майно, новозбудоване у м. Києві.
«Ми готові виділити місця для державних реєстраторів, які будуть окремо обслуговувати забудовників міста Києва. Такий крок допоможе знизити напругу з чергами та уникнути незадоволення фізичних осіб, які звертаються до реєстраційних служб зі значно меншими обсягами документів. У цьому нам допоможуть колеги з Київської міської державної адміністрації, зокрема, йде мова про розміщення працівників реєстраційних служб у центрах надання адміністративних послуг», - зазначила Ганна Онищенко, голова Реєстраційної служби України.
На сьогодні у міському центрі надання адміністративних послуг, що знаходиться за адресою м. Київ, Дніпровська набережна, 19-Б, для забудовників виокремленні послуги державної реєстрації прав на нерухоме майно з загальної черги. Це зроблено для того, щоб вдосконалити процедуру подачі документів, обмежити прояви корупції, підвищити якість надання послуг, зменшити наявність черг.
Логічним результатом встановлення партнерських відносин, подолання корупції та налагодження співробітництва у сфері надання адміністративних послуг з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень стало підписання Меморандуму про співпрацю Державної реєстраційної служби України з Конфедерацією будівельників України та Головним управлінням юстиції у м. Києві.
Даний документ передбачає, перш за все, створення таких умов роботи, які дозволять подолати у найкоротші строки черги з державної реєстрації прав на новостворені об’єкти нерухомості, зокрема, шляхом відкриття окремих «вікон» з прийому документів для державної реєстрації прав від забудовників, збільшення кількості державних реєстраторів прав на нерухоме майно, а також спеціалістів з прийняття/видачі документів.
Також, Меморандум передбачає спільну роботу сторін стосовно удосконалення законодавства у сфері державної реєстрації прав та спрощення процедури державної реєстрації прав (зменшення кількості документів для такої реєстрації, запровадження електронних сервісів, зокрема, подання/отримання документів у електронній формі), шляхом створення відповідної робочої групи.