Contacts

Postal address 01001 Kyiv, 13 Horodetskogo Str.

HOURS OF SERVICE:

Mo – Th 9.00 – 18.00

Fr 9.00 – 16.45

Lunch break 13.00 – 13.45

INFORMATION CONCERNING COMMON ISSUES AND ISSUES, CONCERNING INCOMING/OUTGOING MAIL

  • 278-37-23 (fax: 271-17-83) – Information concerning general issues and registration of incoming mail, received from Ministries, Institutions and Organizations.
  • 278-37-29, 278-37-23 – Information concerning outgoing mail
  • 271-17-84 – Information concerning registration of documents, received from Deputies of Ukraine, Verkhovna Rada of Ukraine, Secreteriat of the President of Ukraine, the Cabinet of Ministers of Ukraine.

E-mail: themis@minjust.gov.ua

INFORMATION CONCERNING CITIZEN'S APPEALS:

  • 486-71-32 – registration of citizen's appeals
  • 486-71-32, 486-71-90 - information concerning registration, finding the documents, consideration of appeals and reception of citizens.
  • 486-71-90 – preliminary consideration of citizen's appeals
  • 486-71-56 – organization of personal citizen's appointments by the Ministry of Justice officials.
  • The Reception of the Ministry of Justice of Ukraine is located in Kyiv, 73 Artema Str., office № 126

INFORMATION CONCERNING STAFF:

  • 271-16-37 – Central apparatus staff
  • 271-15-99 – Territorial justice authorities staff
  • 271-17-01 – Public Service staff

PRESS CENTER:

STRUCTURAL SUBDIVISIONS RECORD KEEPING:

  • Department of notaries, bankruptcy and the functioning of central certification authority:
    • Administration of notaries and financial monitoring of legal services (clerk) - 486-94-38 (е-mail: notar@minjust.gov.ua)
    • Administration concerning issues of bankruptcy (clerk) - 486-67-30 (е-mail: nagorna@minjust.gov.ua)
    • Administration of functioning of the central certification authority (clerk) - 486-87-24 (е-mail: acsk@minjust.gov.ua)
  • Department of Registration and Systematization of normative acts, legal education acts.
    • Administration of State Registration of normative and legal acts (clerk) - 271-17-94 (е-mail: kov@minjust.gov.ua)
    • Administration of Systematization of Legislation (clerk) - 279-14-34 (е-mail: prawinform@minjust.gov.ua)
    • Administration of Coordination of Legal Activity and Legal Education (clerk) - 486-45-82 (е-mail: osvita@minjust.gov.ua)
  • Department of Interactions with the Government Authorities (clerk) - 271-17-11 (е-mail: tzakharchuk@minjust.gov.ua)
  • Department of Constitutional, Administrative and Social Legislation:
  • Department of Civil and Financial Legislation and Land Relations Legislation (clerk) - 271-16-51, 271-16-64 (е-mail: dilovod@minjust.gov.ua)
  • Department of Forensic Activity (clerk) - 279-66-13 (е-mail: vdmk@minjust.gov.ua)
  • Department of Anti-Corruption Legislation and Legislation of Justice (clerk) - 271-16-95
  • Department of International Law and Cooperation (clerk) - 279-33-27 (е-mail: kl.a@minjust.gov.ua)
  • Department of Organizational and Resource Provisioning:
    • Administration of Consideration of Citizen's Appeals and Reception of Citizens (clerk) - 486-71-32, 486-71-90 (е-mail: priem@minjust.gov.ua)
  • Audit Bureau (clerk) - 486-66-94
  • Department of Planned and Financial Activities, Accounting and Reporting (clerk) - 271-16-11 (е-mail: kameneva@minjust.gov.ua)
  • Department of Provision of Justice Experts (clerk) - 486-49-63 (е-mail: sudexp@minjust.gov.ua)

Поштова адреса: 01001 м.Київ, вул.Городецького, 13

+38 (044) 364-23-93 – call-центр (багатоканальний)

факс: +38 (044) 271-17-83

е-mail: callcentre@minjust.gov.uathemis@minjust.gov.ua

Розклад роботи: з 09:00 до 18:00 (понеділок – четвер) та з 09:00 до 16:45 (п’ятниця). 

Обідня перерва з 13:00 до 13:45.

Напередодні святкових і неробочих днів тривалість робочого дня скорочується на одну годину. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 22.06.2020 № 2072/к «Про режим роботи в апараті Міністерства юстиції України на період дії карантину» графік роботи апарату Мін’юсту на період дії карантину установлено з 08:00 до 17:00 (понеділок – четвер) та з 08:00 до 15:45 (п’ятниця), перерва для відпочинку – з 12:00 до 12:45.

 

Скарги у сфері державної реєстрації можуть бути подані:

до Офісу протидії рейдерству за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка (Марини Раскової), 15, 1 – поверх.

044 237 09 96 – гаряча лінія Колегії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації (понеділок-четвер з 09:00 до 18:00, п’ятниця та передсвяткові дні з 09:00 до 16:45, обідня перерва з 13:00 до 13:45).

 

Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, кімната № 102.

Форми запитів можна отримати в Міністерстві юстиції України за адресами:вул. Городецького, 13, кімната № 102; вул. Євгена Сверстюка, 15, кімната № 104;

Запит на інформацію, розпорядником якої є Мін’юст, може бути поданий:

на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 (на конверті вказувати «Публічна інформація»);

на електронні адреси: callcentre@minjust.gov.ua; themis@minjust.gov.ua;

телефоном/факсом: (044) 364-23-93.

 

Довідка про реєстрацію вхідної кореспонденції, що надійшла до Міністерства юстиції України
За отриманням інформації про реєстрацію вхідної кореспонденції, що надійшла до Міністерства юстиції України, контактних даних посадових осіб апарату Міністерства юстиції України можна звернутись на електронну поштову адресу: callcentre@minjust.gov.ua, зазначивши пошукові дані та контактну інформацію запитувача (прізвище, ім’я, контактний номер телефона для зворотного зв’язку),
або зателефонувати на єдиний багатоканальний телефонний номер: +38 (044) 364-23-93

Приймальня громадян Міністерства юстиції України знаходиться за адресою: вул. Євгена Сверстюка, буд. 15, м. Київ
+38 (044) 233-65-02 (організація особистого прийому громадян керівництвом Міністерства юстиції України)

 

+38 (044) 364-23-93 – call-центр (багатоканальний);

факс: +38 (044) 271-17-83

callcentre@minjust.gov.ua

 

Відділ з питань надання міжнародної правової допомоги та проставлення апостилю Управління з питань державної реєстрації актів цивільного стану та проставлення апостилю Департаменту нотаріату та державної реєстрації

 

Прийом, оформлення та видача документів, поданих для їх консульської легалізації здійснюється за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка (Марини Раскової), 15, 1 – поверх.

Документи, необхідні для їх консульської легалізації, подаються в понеділок, вівторок, середу, четвер та п’ятницю з 9.00 до 11.00.

Видаються такі документи у понеділок, вівторок, середа, четвер та п’ятницю – з 12.00 до 12.45.

 

+38 (044) 233 65-13

 

 

 

Сектор консульської легалізації та проставлення апостилю Департаменту нотаріату та державної реєстрації

+38 (044) 233-64-71

 

 

 

Довідка з питань кадрової роботи

 

+38 (044) 271-16-37 (кадри центрального аппарату)

 

 

Структурний підрозділ

Управління зовнішніх зв’язків

Контакти діловода

+38 (044) 271-14-34

Структурний підрозділ

Управління інформування населення та реформування правової освіти

Структурний підрозділ

Департамент публічного права

  1. Управління конституційного та адміністративного законодавства

Контакти діловода

+38 (044) 271-15-52

  1. Управління соціального, трудового та гуманітарного законодавств

Контакти діловода

+38 (044) 279-65-90

  1. Управління фінансового законодавства

Контакти діловода

+38 (044) 271-15-43

  1. Управління нормативного забезпечення діяльності Державної кримінально-виконавчої служби України

Контакти діловода

+38 (044) 271-17-07

Департамент з питань судової роботи 

 

 

+38 (044) 486-51-90

 

Структурний підрозділ

Департамент реєстрації та систематизації правових актів

  1. Управління державної реєстрації нормативно-правових актів

Контакти діловода

+38 (044) 271-17-68

  1. Управління систематизації законодавства та координації правової роботи

Контакти діловода

+38 (044) 297-68-58

Структурний підрозділ

Департамент з питань правосуддя та національної безпеки

Контакти діловода

+38 (044) 279-76-78

Структурний підрозділ

Секретаріат Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини

Контакти діловода

+38 (044) 279-54-91

Структурний підрозділ

Департамент персоналу

Контакти діловода

+38 (044) 271-16-38

Структурний підрозділ

Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

Контакти діловода

+38 (044) 271-17-06

Структурний підрозділ

Департамент нотаріату та державної реєстрації

Контакти діловода

+38 (044) 233-64-80

Структурний підрозділ

Управління забезпечення та документообігу:
з питань матеріально-технічного та інформаційного забезпечення

з питань документального забезпечення

 

 

Контакти діловода

+38 (044) 271-15-29

Структурний підрозділ

Відділ державних закупівель, договірної роботи та взаємовідносин з державними підприємствами

Контакти діловода

+38 (044) 271-17-42

Структурний підрозділ

Департамент пробації

Контакти діловода

+38 (044) 207-34-10


Структурний підрозділ

Департамент з питань банкрутства

 

+38 (044) 486-87-95

Структурний підрозділ

Департамент експертного забезпечення правосуддя

+38 (044) 486-44-15