Департамент державної реєстрації повідомляє:
прийом документів для державної реєстрації громадських формувань та їх символіки у випадках, передбачених законом, та надання консультацій здійснюється за адресою: м. Київ, вул. Є. Сверстюка, буд. 15, у приміщенні Офісу протидії рейдерству за графіком:
понеділок – четвер: 8:00 – 17:00;
п’ятниця: 8:00 – 15:45;
обідня перерва: 12:00 – 12:45
надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності здійснюється за адресою: м. Київ, вул. Є. Сверстюка, буд. 15 за графіком:
понеділок – четвер: 8:00 – 17:00;
п’ятниця: 8:00 – 15:45;
обідня перерва: 12:00 – 12:45
прийом документів з надання громадянам адміністративної послуги з видачі свідоцтва (повторного свідоцтва) про право на зайняття нотаріальною діяльністю та надання консультацій здійснюється за адресою: м. Київ, вул. Є. Сверстюка, буд. 15, кабінет 1209 за графіком:
понеділок – четвер: з 8.00 до 17:00;
п’ятниця: з 8.00 до 15.45;
обідня перерва з 12.00 до 12.45.
Звертаємо увагу, що на період карантинних обмежень, які встановлені з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID- 3 19, режим роботи суб’єкта надання адміністративних послуг може частково змінюватися.
Для отримання необхідної інформації слід звертатися до суб’єкта надання адміністративних послуг за телефонами:
Управління реєстрації громадських формувань, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств Департаменту державної реєстрації (044) 233-65-08
Управління нотаріату та фінансового моніторингу Департаменту державної реєстрації (044) 237-71-84.
Комплексна послуга – «єМалятко»
Заява до суду про встановлення факту народження дитини